Efektivní komunikace se zákazníky

Chcete dostávat pozvánky na kurzy, zajímavé články a slevové akce přímo do své schránky? Nechte nám svůj email.

x

EFEKTIVNÍ KOMUNIKACE SE ZÁKAZNÍKY

Objevte umění profesionální komunikace se zákazníky na našem praktickém kurzu. Není zákazník jako zákazník, každý potřebuje trochu jiný přístup. Je také dobré vědět, že ne každý zakáznický požadavek lze uspokojit v duchu "náš zaákazník, náš pán". Jak diplomaticky zvládat i problémové zákazníky vás naučíme právě na našem kurzu.

O kurzu

Na tomto kurzu si uvědomíte své chyby ve vaší komunikaci se zákazníky. Pochopíte, jak efektivně oslovit různé typy zákazníků a jak s nimi budovat loajální vztah. Naučíme vás typologii zákazníků postavenou na praktických zkušenostech. Získáte dovednosti, které vám umožní zvládat náročné situace a emocionálně vypjaté momenty s klidem a profesionalitou. Kurz není zaměřen na prodejní techniky, ale na porozumění a zlepšení vaší komunikace se zákazníky.

Obsah kurzu

Popis kurzu níže berte jako orientační. Vždy je navržen a individuálně přizpůsoben dle zadání tak, aby reflektoval specifické potřeby a situace, s nimiž se účastníci setkávají. 

Při praktickém nácviku se naučíte

  • Rozpoznávat a efektivně komunikovat s různými typy zákazníků.
  • Zvládat konfliktní a problémové situace.
  • Snížovat emočního napětí během interakcí se zákazníky.
  • Udržet profesionální postoj i v náročných momentech.

Co vám kurz přinese?

  • Vaše komunikace se zákazníky dosáhne nové úrovně profesionality.
  • Získáte sebejistotu v každé situaci.
  • Naučíte se efektivně řešit problémové situace.
  • Budete umět adekvátně reagovat na silné emoce zákazníků.
  • Naučíte se udržovat své emoce pod kontrolou, což výrazně sníží vaši úroveň stresu.
  • Na kurzu bude prostor i pro vaše konkrétní situace z praxe.

Pro koho je kurz určen

Tento kurz je ideální pro každého, kdo pravidelně komunikuje se zákazníky – ať už osobně, na zákaznické lince, v reklamačním oddělení, na recepci, či jinde. Je vhodný pro ty, kteří chtějí své komunikační dovednosti posunout na vyšší úroveň a efektivněji řešit výzvy v komunikaci, jak přímé, tak telefonické.

Časová dotace

3 - 6,5 h (délka kurzu se liší dle objednávky)

Lektor(ka)

Mgr. Ing. Petra S. Lachnittová

zobrazit vše

Nejbližší termíny kurzů

Pokud se vám termín nehodí nebo není stanoven, zanechte nám svůj email, dáme vám vědět hned, jak vypíšeme nový: