Objevte umění profesionální komunikace se zákazníky na našem praktickém kurzu. Není zákazník jako zákazník, každý potřebuje trochu jiný přístup. Je také dobré vědět, že ne každý zakáznický požadavek lze uspokojit v duchu "náš zaákazník, náš pán". Jak diplomaticky zvládat i problémové zákazníky vás naučíme právě na našem kurzu.
Na tomto kurzu si uvědomíte své chyby ve vaší komunikaci se zákazníky. Pochopíte, jak efektivně oslovit různé typy zákazníků a jak s nimi budovat loajální vztah. Naučíme vás typologii zákazníků postavenou na praktických zkušenostech. Získáte dovednosti, které vám umožní zvládat náročné situace a emocionálně vypjaté momenty s klidem a profesionalitou. Kurz není zaměřen na prodejní techniky, ale na porozumění a zlepšení vaší komunikace se zákazníky.
Popis kurzu níže berte jako orientační. Vždy je navržen a individuálně přizpůsoben dle zadání tak, aby reflektoval specifické potřeby a situace, s nimiž se účastníci setkávají.
Tento kurz je ideální pro každého, kdo pravidelně komunikuje se zákazníky – ať už osobně, na zákaznické lince, v reklamačním oddělení, na recepci, či jinde. Je vhodný pro ty, kteří chtějí své komunikační dovednosti posunout na vyšší úroveň a efektivněji řešit výzvy v komunikaci, jak přímé, tak telefonické.
3 - 6,5 h (délka kurzu se liší dle objednávky)
Mgr. Ing. Petra S. Lachnittová
Pokud se vám termín nehodí nebo není stanoven, zanechte nám svůj email, dáme vám vědět hned, jak vypíšeme nový: